fredag 20 februari 2009

avundsjuk !


hej igen!
nu är jag hemma efter dej toppendag! först så åkte man till mjölbysimhall med julia o olivia. och det var jätte kul! jag vet att jag lovade er bilder, men jag hann inte ta några:( sen efter det så åkte vi till macdonalds o åt. sen så kollade vi på en film. det hette rice... någonting, jag kommer inte ihåg. den var bra, fast det var väldigt typisk amerkansk! du vet att hon springer in på scen i sista stund eller att allt löser sej o det blir lyckligt. fast det är väl så filmer ska vara? lyckliga? efter det skulle julia på ngn fest hos en kompis, så jag och olivia gick en sväng. det var 7- grader, men hade man hela munderingen på sej så frös man ingenting!

bilden ovan är bianca wahlgrens rum! visst är det stort? jag brukar läsa pernilla wahlgrens blogg, och hon skriver ganska bra, den ska ni läsa! hemsidan heter http://www.mama.nu/ och sen klickar ni på pernillas blogg. det är rätt kul att se hennes privatliv och hon laddar upp bilder varenda gång och så! på hennes familj o vad hon gör o.s.v.
LÄS DEN!

nu ska jag kolla på let´s dance!
kramar emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar