torsdag 5 februari 2009

provprovprov!


hej vänner!

jag tror att jag blir galennnnnn! jag gillar verkligen inte prov, de är så jobbiga o man måste plugga som en galning innan!
man har ju provet imorgon så jag hoppas att det går hyffsat iaf! fast det tror jag, så mkt som jag har pluggat så.
sen senare den här dagen så var det träning, det var en riktigt bra träning idag!
bra tjejer!
alla kämpade stenhårt o gav 100%. biffen o jimmy (tränare) sa att det var jätte bra gjort! och det var ju roligt!
efter träningen så vänatde jag o olivia på hennes mamma, som skulle hämta oss, så under tiden för att hålla värmen så målade vi hjärtan i snön!
det var fint faktiskt, snart när det är allahjärtansdag och allt!
efter det har jag bara suttit här o kollat på tv o slappat. vi har sovmorgon i morgon också, så då får man sova lite mer iaf!
skööööönt måste jag säga!
men nu måste jag plugga in i det sista!

kram o puss / ee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar