fredag 6 februari 2009

gamla minnen

jag hade precis fått en webbkamera o tog en massa kort med den, oliva var med på en av de! (2 år sen)
de var den första gången jag o fanny var med varann:O kommer inte ihåg när, men länge sen iaf!

förra våren tror jag? vi tog lite kort, manda gillar att hänga i luften;)


julia var och spelade kort hos mej( över 1 år sen!)



dagen började med att jag åt värsting frukost med mamma o pappa (en fredag!). det brukar jag aldrig göra eftersom att det är skola. det blev lite knäppt måste jag säga!
som första ämne var det prov, o det gick bra, hade bara 1 fel! jag är väldigt nöjd faktiskt! resten av skolan hände inget roligt. efter skolan så kom tobbe,arvid o simon till mej o vi gick ut i snön ett tag. det var inte kallt, det var nästan skönt, för jag var så varm!
sen gick jag in o nu sitter jag här! som vanligt om man säger så!
men när man har som tråkigast som jag har nu så kollar man ju på gamla bilder oftast, o då kommer ju minnen tillbaka!
jag tänkte dela med mej av mina minnen till er!
kolla på mina bilder o se hur underbara och härliga vänner jag har!

kramm pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar