lördag 7 mars 2009

mammas tur

NEJ! säger jag bara. jag hatar verkligen magsjuka! i fredags fick viggo magsjuka, o jag blir ju som vanligt helt darrig o mår skit! sen på lördagen mådde han bättre och jag kunde andas ut igen. skööönt, tänkte ju jag. men den känslan försvann fort! idag när vi åkte hem från morfar o wivi, så sa mamma att hon mådde konstigt o mådde illa. och genast frös jag till is, jag har fobi för magsjuka *skiiiit rädd*. när jag kom hem mådde mamma ännu sämre och gick upp på toan o kräktes. och jag blev helt, ja hur ska jag förklara på enklaste sett, jag satt helt klistrad i soffan o darrade. mamma sa att hon mådde lite bättre, fast det gick inte mkt längre till tills hon rusade in på toan.
jag är liv rädd ska jag säga, jag vill INTE ha det!

nu tror jag ni förstår min rädsla för magsjuka!
ska inte skrämma er för mkt, jag lovar;)

kram darris emma

2 kommentarer:

  1. Hej darris emma ;) Hahah!
    Kram!
    Kolla in min blogg med!;)

    SvaraRadera
  2. hah jag vet att du har fobi för't,;)
    kommer ihåg när du var rädd att jag skulle smitta dig på matchen när jag äns inte hade't, haha :)
    älskarej ändå bby!<333

    SvaraRadera