måndag 23 mars 2009

måndag

jag kan verkligen inte bestämma mej!
jag funderar på att byta blogg, kanske till devote eller blogg.se. alla säger ju att devote är skit svårt, o jag tror de. men det skadar ju inte att prova ? jag har tröttnat på blogspot, det är så tråkigt! jag vill ha finare mallar osv. men men jag bara tänker o funderar. jag säger till när jag vet.
dagen har vart lika kul som vanligt. när man umgås med finaste! vi cyklade runt lite i vår/höst vädret kände det som. herregud ska inte våren komma snart? jag vill bara trycka på en knapp så ändras vädret. vad skönt det skulle va! iaf, sen så gick vi hem till henne o myste. jag åt hos henne också. sen satte vi oss på våra cyklar igen o bar oss av till sporthallen. där mötte vi fanny o linnea och kollade på 94:as match. de vann med 23-2! de är ju så bra , man blir ju impad!
ha en bra fortsatt kväll!

vad är bäst devote eller blogg.se ?

kisses
emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar