söndag 3 maj 2009

gårdagen

håll in tungan brorsan ,det blir inte bra på kort !
tar vi kort eller?
olivia : jaaaa posa!
as garv


vad glor han i bakrunden på?







haha kul då måste jag säga! först åkte pappa o jacke till stan o köpte den efterlängtade studsmattan. sen var det min o mammas tur att åka upp till stan, jag hittade en bikini o en jätte gullig klänning på gina ( som jag ska ha på skolavslutningen hade jag tänkt). bilder på de kommer senare. mötte mina favvosar på stan med! jag tycker det är lite läskigt men alla 3 hittade varsin bikini. asså vi gick inte med varann, så ingen visste om att de andra köpte. lite sjukt måste jag säga! kom hem och hoppade lite, men jag fick andnöd efter typ en kvart, så då gick vi in en stund. har ni tänkt på att hoppa på en studsmatta är ganska ansträngande? det har jag nu iaf. cyklade vidare till skolan o bara slappa. behövs! på kvällen åkte jag o olivia ut o cyklade en stund. har nog aldrig haft så roligt som då. skrattade så mkt så man nästan ramlade av cykeln vid vissa lägen. HAHA.
vi hörs då?
kram emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar