tisdag 5 maj 2009

tisdag.

grrr på dej.......










only because I had a fun day

aa det vart lite ändrade planer idag. vi skulle ha vart hos jessica o ätit idag, men det blev lite stressigt. för det första hade jag, jessica o olivia kvarsittning så det blev lite senare. sen hade jessica ingen nyckel hem, o sen kom hon på att hon skulle plugga. så jag och olivia fick åka hem. men aja, vi får ses en annan dag. men jag är inte ledsen, jag har haft en toppen dag iaf. först åt jag hos olivia, sen åkte vi till stan ( olivia köpte present till hennes syster) o olivia hittade en skit snygg tröja, som jag köpte åt henne. är faktiskt lite avis, måste fråga om jag får låna den någon gång! sen åkte vi hem o pimpade våra byxor ( bild på de senare). vart rikigt nöjd över att jag inte klippte någon annanstans på de, det brukar ju hända menar jag. sen får jag inte glömma våra "flum-bilder". haha, du är allt för gullig bruttan!
imorgon blir det att åka till linköping med mamma o pappa, o kolla på grejer till mitt rum, kommer bilder!

ses emmaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar