måndag 4 maj 2009

melissa horn = underbar röst

emmas tankar: tänk om man hade en röst som den tjejen, helt otroligt.....


gå in på youtube o sök på melissa horn, för där hittar ni en mängd bra låtar som hon sjunger. igentligen så är det inte min musikstil riktigt, men hon sjunger så bra o låtarna är mysiga. tänk er en varm sommarkväll o en av hennes låtar. great! min favvo är nog " långa nätter". den är riktigt fin ! jag tror det är den enda låten som jag fattar texten av, det är ju viktigt att veta vad låten har för budskap ( enligt mej). mmmmmm jag tror att jag kan somna till hennes röst...så... fin!
det har varit en ganska lugn dag idag, o såna dagar behövs. jag kom hem ungefär vid halv 6 ikväll (inte för att jag brukar vara ute sen på vardagar men till 7 -halv 8 iaf) o man såg bara hur mamma o pappa blev glada. " ohh vill du vara hemma med oss ikväll?, vad mysigt, det var länge sen". o ja det var nog ett tag sen sist när jag tänker efter..
det var iaf väldigt skönt att bara få vara hemma en kväll o mysa!

hugs emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar