onsdag 29 april 2009

EMMA SAYS: solen




jag kan inte så nog av solen! och det tror jag ingen annan kan få heller. de 3 bästa sakerna är : att man blir brun av den, det blir mycket varmare, alla blir gladare av solen!
ojojoj det finns så mkt mer som är bra med den, fast det skulle ju bli ett helt inlägg nästan så det gör jag inte. ni kanske undrar hur det gick på provet o då kan jag säga att det gick skit bra ! det började med att vi satte oss i samlingssalen o fick våra papper. jag kollade på det o tänkte " gud, hur ska det här gå, det är ju hur många sidor som helst". sen när väl pennan började skriva så märkte jag att det var jätte lätt! och det gick som rinnande vatten allting. efter 10 min var jag klar o viftade med det. slängde en blick till olivia som satt brevid mej o märkte att hon också var klar. vi gav pappret till "vikarien" o sprang ut i solen. underbart + att vi fick 1 tim o 10 min rast !
efter skolan åkte jag till olivia o vi solade galet !
älskar dej gums.

hejsvejs !
/
kisses emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar