torsdag 16 april 2009

skärpning !
















usch usch fy fy! skärpning emma !
känner att jag ligger lite efter med bloggningen. det är väldigt slarvigt gjort av mej faktiskt, jag har helt enkelt glömt bort det. men nu jävlar ska det bloggas ! varje vecka, varje dag, varje minut. nja.. kanske inte varje minut, då lär ni ju tröttna. men vi kan ju tumma på att jag försöker blogga varje vecka, varje dag. okej? bra.
igår var jag o olivia ute o sprang i råsnäs. duktigt säger jag ! det var rikigt skönt o jag känner att jag vill komma i form igen efter att jag har vart sjuk o haft lov i en vecka.
idag har jag, olivia och amanda vart i varamon. senast jag var där var det is o snö o kallt. nu var det raka motsatsen. vattnet glänste, ingen snö o solen stekte. fick lite flashbacks från i somras. härliga minnen! amanda gjorde sej hemmastadd direkt. tog av sej skorna o hoppade i sanden, kände på vattnet o kastate sand runt omkring sej. haha det är just varför jag älskar henne, hon kan verkligen vara sej själv utan att skämmas. jag o olivia tog det lite lungt. vi satt i solen o försökte få lite färg. sen var vi också i sanden.

ne usch, det är en dag imorgon också. MÅSTE sova, sova,sova.
kramisar, ses imorgon, på nya äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar