söndag 12 april 2009

please, we can start over?


vaknade av att brorsan o pappa gick upp kl.06.00! vad arg jag blev, jag ville ju bara sova, men som tur var kunde jag somna om. vaknade upp för andra gången vid kl.08.00. jag vet att jag vaknar tidigt, men jag kan inte sova mycket längre. jag var skit glad, som jag alltid är när solen lyser. tänk er själva att vakna av att solen lyser in och man hör fågelkvitter. precis som i en film! hihi.
nu ska jag fixa mej lite sen ska jag följa med farmor o farfar till gammelmormor. inte jätte kul, men det var ett tag sen jag träffade henne, så det ska bli kul o se hur mkt hon har åldrats. sen äter jag hos farmor o farfar. sen kommer jag hem. då ska jag till olivia o amanda.
nu måste jag fixa mej om jag ska hinna.
ha en bra dag, för det ska jag !
puss emm.a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar