måndag 6 april 2009

härlig helg















nu är jag hyfsat frisk! JIPPIE! helgen har varit skit kul o härlig. mkt folk o bara mys. för våran del gick det dåligt, vi förlorade alla våra matcher, vet inte var det var med tjejerna. men för 94:orna gick det bättre, de vann hela B-cupen! grattis !
de är ju riktigt bra också. jag trodde att jag skulle orka mer, men jag märkte att jag blev tröttare o tröttare. kanske berodde att jag hade lite feber. jag har haft lite lyx också;) när alla andra tjejerna satt i ABB hallen o kollade handboll. så åkte jag in till stadshotellet o sov o åt våfflor. var så trött o hungrig! har ju knappt ätit ngt! det var verkligen skönt. hann med att duscha också. sånt är skönt !
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nu ska jag duscha o sen åka till stan med bästa vän. sen ska vi hitta på ngt riktgt kul. det är är ju PÅSKLOV allihop!
och jag älskar vädret!


kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar