lördag 25 april 2009

the true love is similar to the circle and the circle has no end



dagen har vart helt skit bra! vaknade upp hos farmor o farfar först. var bara där ett tag, sen skjutsade farfar hem mej. ringde olivia det första jag gjorde o sen åkte vi upp till stan för att kolla på SNYGGerik. han är verkligen skit snygg o sjunger bra. han är inte min favorit, men han är bra! det dåliga var att han var sen 30 min och alla bara stod där o väntade. det skulle de ju kunnat ha fixat bättre tkr jag. träffade många saknade vänner där med! fanny, lisa ohlsson bland annat. efter att erik hade sjungt så gick vi en tripp på stan, kollade efter klänningar till skolavslutningen, men hittade ingenting! hoppas det kommer in mer, fast det tror jag. vi cyklade hem o sen skulle olivia bort till ett par kompisar. o jag hoppade in i duschen o åt lite. sen åkte jag ut med olivia o grabbarna ett tag.
aa det var min dag lite snabbt.
+ att vädret har vart toppen!

/kisses emma

skickade även med en film på snyggingen,


2 kommentarer:

  1. Hejsan!<3
    Är´e du som har filmat ?? :)
    Glöm inte min blogg ;P
    Kram , Alva ´A
    ps.jag tkr vi måste va snart :)

    SvaraRadera
  2. emma, jag ser ju ut och va värsta tjurig på bilden, ta bort den !
    finblogg<3

    SvaraRadera