måndag 13 april 2009

jordgubbar kan jag leva på !



vaknade upp ännu en morgon till fågelkvitter o solsken. man kan inte må bättre! ringde olivia när jag var klar. jag trodde jag väckte henne först för hon lät så trött, men hon hade tydligen vart uppe ett tag. vilken tur, för jag väckte henne en annan dag o vill inte göra om det ! på eftermiddagen åkte vi o köpte jordgubbar ( mumsfillibabba), munkar, chockladbollar. sen drog vi ner till kanalen o hade med oss filt o allt:) . oh tror inte jag har haft det roligare ! haha. min mage kurrade hela tiden o sen i slutet så kom några gäss o simmade.
jag: jävlar.....
olivia: vad?
jag: vänd dej om!
olivia vände sej om o fick syn på gässen. fatta vad rädd hon blev! haha, hon kröp tillbaka o bara satt o glodde. helt fascinerad! sen hörde vi värsta braket. det var våra cyklar som ramlade ihop o var bara några decimeter från att ramla i vattnet. vi hoppade upp på fötter direkt o sprang förgäves fram för att kolla så inget hade ramlat i vattnet. haha.
tillsammans med oss kan allt hända. älskar dej gumman!
lovet vart lyckat

puss o kram emma
ps, skola imorgon:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar