fredag 23 januari 2009

fotodag

amanda
olivia


emma

mackorna!



hey!

jag tänkte att jag skulle skriva med lite större text så man ser vad jag skriver!
märkte att den andra texten var såhär liten:)
idag i skolan så åkte vi till simhallen, det gör man ju typ en gång per temin tror jag?
något sånt iaf. det var som vanligt helt ok, inte jätte kul och inte jätte tråkigt utan "ok"!




amandas mamma var så snäll så hon kunde skjutsa oss både dit och hem!
så vi slapp att cykla eller gå!
det tyckte jag var jätte gulligt av henne, verkligen!
efter skolan så åkte jag hem till olivia och åt lite. eller lite o lite....jag var så hungrig att jag åt 4 st mackor!
sen blev jag mätt. sen kom amanda o vi tog lite kort!
det var lika kul som vanligt!

nu ska jag dra mej till tv:n!
ha det bra!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar