måndag 19 januari 2009

snö=nej!

hej allihop!

när jag vaknade imorse så var det fullt av snö!
och eftersom jag vill ha sommar så blev ju jag besviken o arg!
jag vill inte ha snö! och speciellt inte nu!
men vädret ändrades ju inte endå, så det var bara att masa sej upp o gå till skolan.
jag hoppades att vi kanske skulle få skjuts till skolan, men mina föräldar hade åkt, amandas och olivias också. så det vart att cykla!
och det var jobbigt kan jag tala om!
man slirade hit o dit i snön!
men ingen ramlade som tur var!
fastän att vi cyklade i 110, så kom vi försent!
men bo är ju snäll o skiter i kvarsittningen, det var ju bara 2 min!
o det var ändå fritt för att vi var så långt framme i böckerna så vi fick va innne på datorn ist!

sen efter skolan så var jag med olivia o amanda. vi kollade på en film som hette " zozo ". den var jätte bra!

men nu har jag lite bråttom för att programmet jag ska se på har redan börjat och här sitter jag och skriver!

E.E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar