söndag 11 januari 2009

jobbig/härlig söndag

hejhej !

dagen har varit både jobbig o härlig. det kanske låter knäppt, men så är det!
det jobbiga va att vi förlorade matchen mot RP, uschhhh!
vi sög verkligen.
a nu orkar jag inte prata om det. det härliga däremot, var att mina underbara vänner kom och gjorde mej glad igen!
ni sprider verkligen glädje!
haha
julias skrattanfall gillar jag!
vet ni vad?
jag va så snäll o film in det till er, så ni också kunde få ett gott skratt!
jag vet att jag inte fick lägga in det här för dej julia, men jag var tvungen !
förresten glömde jag att blogga igår, jag har faktiskt en ursäkt, vi hade gäster.
men aja, ska börja blogga nu på riktigt!

ha det bra!

puss o kram

ps, jag vet att den är suddig men det var mörkt i rummet, skit samma, ni hör ju i allafall;)

1 kommentar:

  1. Hahah emma ,vi sög verkligen.
    det var nästan pisnsamt.
    när jag så julias skrattanfall,då börjar man nästa skratta !


    puss a

    SvaraRadera