torsdag 15 januari 2009

saknar,älskar,hatar


hej allihop!


idag var det att stiga upp kl.06.45 som vanligt på vardagar o dra sej till skolan. jag har bara gått 7 dar i skolan o redan tröttnat! o jag hatar verkligen iup:er! sån där man ska skriva om alla ämnen i skolan, det är skit svårt att skriva på varenda sak, man kommer ju inte på!
allt är precis som innan vi slutade innan vinterlovet! samma stress o allt! aja, alla säger ju att vårterminen går fortare än höstterminen, så jag hoppas att det stämmer!

jag har värsta träningsvärken överallt! mest i ryggen o magen, jag är inte van vid så hård träning tror jag! så idag efter skolan var det att packa väskan o åka på nästa träning. jag kunde inte göra en enda "sittups"! fast ju mer man tränar desso mer försvinner träningsvärken!

nu är jag trött o ska gå upp o lägga mej, puss!
btw, grattis till den gulligaste shejla som fyller 13 år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar