fredag 16 januari 2009

hello














hello!










idag efter trista skolan så åkte jag, amanda o ia till stan. o grabbarna ville hänga med!
det var jätte kul!
det var länge sen jag träffa grabbarna nu, har saknat de!
sommaren med er går inte att glömma!
ja fast det där kan vi ta en annan dag;)
jag skulle faktiskt berätta om vad jag köpte o så!
det finns såååå mkt fint nu i alla affärer, o jag som har så svårt att bestämma mej!
det tog 15-20 min att välja om jag skulle ta en tröja eller inte!
haha men tillslut så bestämde jag mej för en rosa jacka eller vad man ska säga från gina tricot!
den var jätte gullig o jag gillade den direkt!
sen stod jag o höll i en vit/blå randig långärmad, men jag ville vänta lite. ska ju kanske till stan imorgon med ebba/syster o olivia!
då ska jag banne mej köpa den!

nu är jag trött o måste gå o lägga mej så jag orkar gå upp imorgon till skolan!
kram en trött emma


1 kommentar:

  1. Den där tröjan titta jag me på!
    Den är skitsnygg! :D
    Puss på dig <33

    SvaraRadera