tisdag 27 januari 2009

sjuk!

hej!

nu kanske ni har märkt att jag bytt igen!
haha, jag har svårt att bestämma mej!
men det har jag ju redan sagt till er.
idag blev det att stanna hemma i sängen då!
jag har ganska ont i magen o så, men idag har vi ju endå bara 3 lektioner.

1. hemkunskap
2. idrott
3. SO

så det är ju ganska lungt, men endå är det så tråkigt, för att idag skulle vi ha handboll på idrotten (som jag, amanda,olivia skulle hålla lite grejer i)!
så nu sitter man här själv o det är bara tv:n som låter.
lite ensamt måste man ju erkänna.
vid halv 2 kommer ia o amanda till mej o äter här. det ska bli mysigt, jag tänkte att jag skulle laga ngt riktigt mumsigt!
ja det är ju bara att gilla läget, eller vad säger man?
kanske går ut o går en liten sväng sen, måste ju få lite luft, kan ju inte sitta här o häcka!
efter det kanske jag sätter på en film o myser lite:)

kram på er!
hoppas att ni är friska iaf!

E.E

ps, filmen är till dej amanda, den du tjata om;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar