onsdag 14 januari 2009

hård träning!


hey!

sitter vid datorn och pluggar. eller pluggar o pluggar vet jag inte! läxan ligger bara brevid o jag har knappt rört den!
haha, jag lovar att jag ska kolla på den snart.
-------------------------------------------------------
skolan gick väldigt fort idag! vi slutade 15.00 men det kändes som klockan var 2 när vi gick hem! fast det är ju skönt när det går fort istället för snigelfart!

efter skolan fick jag stressa som en galning!
jag kom hem ungefär vid 15.20 ,för att vi gick hem o sen skulle jag vara på feelgood kl. 16.30! så det blev att slänga i sej en macka o kolla på glosorna fort och sen packa väskan. men jag klarade bra faktiskt, hann precis!
vi skulle möta fanny i omklädningsrummet kl.16.30. men vi var tydligen sena så hon stod o väntade uppe vid entrén!
aja, vi hann ju iaf:)
det var kul att träna!
fast jag kände mej konstigt nog klumpig!
det var väldigt jobbigt ska jag säga, jag var helt slut efteråt!
haha!

nu ska jag kolla på på läxan som jag lovade!
kramar emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar