lördag 31 januari 2009

lördag.

olivia,fanny,stina,amanda posar snyggt på isen
olivia o amanda åker i världen fart

hejhej!

märkte nyss att jag inte har lagt upp ngt inlägg på väldigt länge!
men jag ska försöka att lägga upp oftare, jag tror bara att jag glömde !
igår var vi på isstadion med klassen, men vi var bara på idrottstiden så vi var bara där i en timme ungefär. så träffade jag fanny där också!
lika kul att träffa dej varje gång stumpan!
fast jag gillar inte at åka skridskor, det är kallt som bara den o man får ont i fötterna o eftersom att jag inte åker bäst heller så får man räkna med att ramla några gånger!
men man åker ju bara 1 gång om året så lite får man väl tåla o inte gnälla så mkt!

på tisdag så fyller världens sötaste unge 2 år då!
så idag blir det att ha lite kalas med släkten.

nu ska jag gå ut o leka med viggo, eftersom att han tjatar!

pussss e m m a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar